FAQ


Veelgestelde Vragen:

Kan ik een postbus- of napo adres gebruiken?

Welkomstgeschenken worden niet geleverd op postbus- en napo adressen. U kunt wel een postbus- of napo adres gebruiken wanneer u kiest voor een kortingsaanbieding.



Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?

U vindt uw abonnementsnummer op uw acceptgiro of op de adresdrager van uw magazine.



Wanneer krijg ik een acceptgiro / betalingsformulier voor de betaling van mijn abonnement?

De acceptgirokaart / het betalingsformulier wordt als adresdrager bij het eerste tijdschrift meegestuurd.



Hoe geef ik een adreswijziging door?

Uw nieuwe adres geeft u uitsluitend schriftelijk door en minimaal 3 weken van tevoren.

 



Stopt mijn abonnement automatisch?

Abonnementen lopen tot wederopzegging tenzij anders vermeld en worden na afloop automatisch overgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd (opzeggen kan wanneer u dat wilt).
Kwartaalabonnementen gelden ook tot wederopzegging tenzij anders vermeld en worden telkens met een kwartaal verlengd (opzegging is per kwartaal).
Opzegtermijn is in alle gevallen 1 maand.



Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Opzeggingen kunnen schriftelijk, telefonisch of via de e-mail aan de klantenservice doorgegeven worden (zie boven). Vermeld bij correspondentie uw abonneenummer, indien bekend.



Als ik iemand een cadeauabonnement geef, moet ik dan zelf het abonnement opzeggen of degene aan wie ik het abonnement cadeau doe?

Nee hoor, opzeggen is niet nodig. Het cadeauabonnement loopt namelijk automatisch af na de abonnementsperiode.



Wanneer kan ik mijn welkomstgeschenk verwachten?

Het welkomstgeschenk wordt 3 weken na betaling bezorgd. Een welkomstgeschenk is leverbaar zolang de voorraad strekt. Mocht het zo zijn dat het welkomstgeschenk van uw keuze niet meer leverbaar is wordt u daar zo spoedig mogelijk van op de hoogte gesteld. U kunt dan een ander welkomstgeschenk uitkiezen. Welkomstgeschenken en kortingen worden eenmalig bij het afsluiten van een abonnement gegeven.



Ik heb mijn magazine deze maand niet ontvangen. Hoe en wanneer krijg ik het alsnog?

U kunt uw klacht doorgeven aan de afdeling klantenservice (abo.hvd@vipmedia.nl) en het tijdschrift wordt binnen 10 werkdagen nageleverd.



Mijn magazine is beschadigd bezorgd. Kan ik een nieuwe ontvangen?

U kunt uw klacht doorgeven aan de afdeling klantenservice (abo.hvd@vipmedia.nl) en het tijdschrift wordt binnen 10 werkdagen nageleverd.



Ik heb een vraag/opmerking voor de redactie. Waar kan ik die het beste naar toe sturen?

U gebruikt hiervoor de e-mailadresssen van de redactieleden. Zie colofon



Ik woon in het buitenland; kan ik me dan ook abonneren op Hart voor Dieren?

Als u niet in Nederland of België woont, kunt u gewoon een abonnement nemen op het magazine. Een halfjaarabonnement is helaas niet mogelijk. Verder zijn wij door de hogere verzend- en handlingskosten dan wel genoodzaakt een ander tarief te rekenen. Voor een abonnement op Hart voor Dieren betaalt u dan € 48,-.